Дошкільник чотирьох - п’яти років
- Цікавість дитини переходить у допитливість.
- Сприймає батьків як ресурс для пізнання інформації про навколишнє середовище.
- Описує предмети без послідовності їх характеристик та ознак.
- Цікавиться новою інформацією, розказує її одноліткам.
- Засмучується через незнання інформації.
Рекомендації батькам
- Навчайте дітей порівнювати, шукати подібності й відмінності у предметах та явищах
- Стимулюйте допитливість, відповідайте на запитання: «Коли?», «Чому?», «Навіщо?»
- Хваліть дошкільника за пізнання нового, пам’ятайте, що діти цього віку розкривають ознаки предметів та явищ, встановлюють зв’язки між подіями
- Підтримуйте та виявляйте здібності. Створюйте ситуації успіху
- Сприяйте розвитку мислення, уваги, пам’яті, фантазії
- Заохочуйте розмірковувати, мріяти
- Читайте та обговорюйте дитячі твори, наприклад, «Я хоч невеличка», «Журавлі» Валентина Бичка
Комментариев нет:
Отправить комментарий